Παπαηλιού: Ενημερώθηκε για την κατάσταση προετοιμασίας των σχολείων της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης…

0

          Ο βουλευτής Αρκαδίας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτικής Συμμαχίας 

                                         Γιώργος Η. Παπαηλιού

                         Στις 9.9.2021, συναντήθηκε στην Τρίπολη και ενημερώθηκε για την κατάσταση προετοιμασίας των σχολείων της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης και τους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης :

Και ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς, κατά την οποία τα σχολεία θα λειτουργήσουν με τη φυσική παρουσία μαθητών και εκπαιδευτικών, προέχει η υγεία και η ασφάλειά τους, όπως επίσης και των εργαζομένων σ΄ αυτά και των οικογενειών τους.

Η κυβέρνηση, άφησε να περάσει άπρακτο το διάστημα της πλημμελέστατης, με δική της ευθύνη, λειτουργίας των σχολείων με τηλεκπαίδευση, χωρίς προεργασία για το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς.

Οι μαθητές θα στοιβάζονται (και πάλι) στις αίθουσες διδασκαλίας χωρίς να τηρούνται οι αποστάσεις, αφού δεν έχει προβλεφθεί η προσθήκη και η αναδιαμόρφωσή τους (των αιθουσών διδασκαλίας), ώστε οι μαθητές ανά τμήμα να είναι πολύ λιγότεροι από τον προβλεπόμενο ανώτατο αριθμό – μάλιστα η κυβέρνηση, εν μέσω πανδημίας, αύξησε τον ανώτατο αριθμό !!! – χωρίς μάλιστα να τους χορηγούνται ατομικά μέσα προστασίας.

Οι φετεινοί διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών, όπως και οι περσινοί, εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής,   παραπέμπουν στον προγραμματισμό και στις αποφάσεις της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ.

Για την κάλυψη των κενών από αναπληρωτές, θα έπρεπε να προβλεφθεί πολύ μεγαλύτερος αριθμός προκειμένου να καλυφθούν οι πρόσθετες ανάγκες που προκύπτουν από την επιδείνωση της υγειονομικής κατάστασης.

Στα Λύκεια Τεγέας και Λεβιδίου πρέπει να δοθεί έγκριση για τη λειτουργία όλων των τμημάτων προσανατολισμού της β΄ και γ΄ λυκείου, προκειμένου να λειτουργήσουν πλήρως και να έχουν και μελλοντική προοπτική.  .

Δυστυχώς, η κυβέρνηση ήδη αποφάσισε την κατάργηση του Γυμνασίου Κοντοβάζαινας, αφαιρώντας έτσι μία ακόμη ανάσα ζωής από μία απομακρυσμένη και μειονεκτική περιοχή.

Κατά συνέπεια, η λειτουργία των σχολείων επαφίεται στον «πατριωτισμό», των εκπαιδευτικών, αφού η κυβέρνηση δεν διαθέτει επιπλέον πόρους, πιστή στην απέχθειά της προς το δημόσιο σχολείο, ενώ οι ανεπαρκέστατες κυβερνητικές εξαγγελίες, είναι αμφίβολο αν μπορούν να εφαρμοστούν υπό τις συνθήκες που επικρατούν στα σχολεία.

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Please enter your comment!
Please enter your name here